יין אדום ודיאטה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום כיצד משפיע צריכת כוס( 200 מיליליטר בערך) של יין אדום יבש עם קומדין האם הקומבינציה אפשרית הכוונה היא לשתיה של כוס ביום. האם יין אדום משמין או מעכב דיאטה תודה רבה וחתמיה טובה
שלום אורנה, ישנה המלצה לשתיית כוסית יין אדום ביום כמסייעת למניעת מחלות לב וכד'. לנשים ההמלצה היא לכוסית, שזה 120 מ"ל ולא 200 מ"ל. גברים יכולים לשתות 2 כוסיות. השילוב עם קומדין דורש מעקב מדויק. אלכוהול עלול להשפיע על דילול הדם בעצמו ולא ניתן לצפות איך ישפיע על אדם מסויים. ישנם אנשים שהתנודה היא מאוד גדולה וישנם כאלה שפחות. עלייך להתיעץ עם הרופא המטפל שלך ולבחון את האיזון האישי שלך. ליין אדום ערך קלורי של כ- 90 קלוריות לכוסית, רובן ממקור של פחמימות. בברכה מוניקה קרן