סוכר טבעי
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
20/09/2007 | 10:40 | מאת: אתי
שלום, ברצוני לדעת אם סוכר טבעי משמין? האם פירות טרופיים וכן גזר משמינים? תודה
21/09/2007 | 09:48 | מאת: מוניקה קרן
שלום אתי, עודף צריכת קלוריות גורם להשמנה. המזונות שציינת עשירים בסוכרים וקלוריות בהתאם. כפית סוכר טבעי (איזה סוכר הוא לא טבעי?) = 20 קלוריות פירות טרופיים עשירים בסוכר. בד"כ כל פרי הוא גדול. מנגו בינוני מכיל כ- 150 קלוריות למשל. גזר בינוני מכיל כ- 45 קלוריות. בברכה מוניקה קרן