אגן
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
19/09/2007 | 19:39 | מאת: עומרי סולטן
יש לי באיזור האגן היקף גדול יותר מהחלק העליון של הגוף, אני מבקש בבקשה לדעת איך להצר את היקף אזור האגן גיל : 16 גובה: 186 משקל : 80 בתודה עומרי
20/09/2007 | 09:00 | מאת: מוניקה קרן
שלום עומרי, אין דרך להצר רק חלק מסויים בגוף, אך יש סבירות שאם תרד מעט במשקל הפרופורציות ישתפרו. בברכה מוניקה קרן