זעת יתר
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
19/09/2007 | 04:11 | מאת: קפוניה
בחצי שנה האחרונה אשתי והילדים אומרים לי שיש לי זעה חריפה מה הפתרון אני בן 36 נשוי 2ילדים 95 קילו גובה 1.75 אודה לכם על תשובתכם
לקריאה נוספת והעמקה
21/09/2007 | 08:18 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום : הזעת יתר הינה בעיה נפוצה בקרב אנשים עם השמנת יתר. ממליצה לרדת במשקל, ובמידה ולא יהיה שיפור כדאי להתייעץ עם מומחה להזעת יתר. אני מכירה אחד כזה , ד"ר עופר לנדאו, יש לו גם אתר וגם פורום כך תוכל להתחיל להתעניין. בברכה ד"ר סילבינה מצקין לוי