בקשת המלצה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
18/09/2007 | 19:21 | מאת: משה
שלום רב, אני בן 38 וסובל ממשקל יתר ניכר. לאחר 15 שנות דיאטות שלא צלחו אני מבקש לפנות לטיפול פסיכולוגי קוגניטיבי-התנהגותי קצר מועד על מנת לקבל כלים להתמודדות עם הבעייה, אך אינני מצליח לאתר פסיכולוג/ית המתמחה בתחום זה. אולי תוכלו להמליץ לי על מטפל/ת באזור ת"א או המרכז, או אם לא ניתן להמליץ, אז לכל הפחות אני אודה על הפנייה למרכז מידע כלשהו שבאמצעותו אוכל לאתר מטפל/ת המתמחה בנושא. תודה רבה, שנה טובה וגמר חתימה טובה, משה
20/09/2007 | 08:53 | מאת: מוניקה קרן
שלום משה, מרפאתנו משלבת בין טיפול קוגנטיבי התנהגותי, טיפול תזונתי ויעוץ רפואי, ע"י אנשי מקצוע מתאימים, לצורך ירידה במשקל. את המוזמן לגלוש לאתר www.drlevy.co.il להתרשם ואם תרצה לקבוע פגישת יעוץ חינם. בברכה מוניקה קרן
20/09/2007 | 21:29 | מאת: משה
קודם כל תודה, הייתי בפגישת היייעוץ (תחת שם אחר) אך ואני מבקש להתמקד אך ורק בפן הפסיכולוגי, והוסבר לי לי כי אין מסלול שכזה במרפאה. האם תוכלי בכל זאת להמליץ לי בבקשה על מטפל. תודה, משה