רדוקטיל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
05/03/2007 | 10:51 | מאת: עירית
למי נותנים ? האם אפשר בלי מרשם ?
06/03/2007 | 15:30 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום עירית: רדוקטיל הינה תרופת מרשם הניתנת לאנשים עם עודף משקל בעלי BMI מעל 30 או מעל 27 עם מצבים נלווים כגון סוכרת או גורמי סיכון אחרים.תוכלי להשתמש במחשבוני BMI מהאינטרנט או מהאתר שלנו www.drlevy.co.il כדי לבדוק את נתוניך . מידע נוסף על התרופה תוכלי לקבל באתר האינטרנט www.redu.co.il . מרשם ניתן לקבל מרופא המשפחה. אשמח לענות על שאלות נוספות בברכה ד"ר סילבינה מצקין לוי