ערה בבקשה...
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
17/09/2007 | 20:27 | מאת: יפית
היי, אני בת 28, גובה 1.76 ושוקלת 70.5. בשנה האחרונה,עליתי 10 קילו כאשר 2 קילו כבר הצלחתי להשיל אחרי 4 שבועות של דיאטה. אני נוטה לחשוב שהסיבה לעליה היא העובדה שנאלצתי לעבוד משמרות כולל לילות בעבודתי הקודמת (כיום אני עובדת רגיל)כמובן שבנוסף לזלילות, אני לוקחת איתי לעבודה 2 סנדביצ'ים עם גבינה צהובה או גבינה לבנה או כל ממרח אחר ואוכלת עם כל סנדביץ גם חצי מלפפון , בנוסף בגלל הצורך שלי למתוק אחרי אוכל, אני לוקחת איתי גם חטיף אנרג'י אחד שאותו אני אוכלת בדרך כלל בשעה 16:00 בערב אני חוזרת הביתה ואוכלתבערך ב 20:00 מנה בשרית שזה בד"כ חזה עוף או שניצל או צלחת אורז או טבעול עם מנת ירק אחת. אני גם מידי פעם אוכלת פרי בערב (הכי קשה לי עם האוכל כשאני חוזרת הביתה, כי אני כל הזמן רוצה לנשנש). ואני כבר 4 שבועות כך, ירדתי 2 קילו וכמו שזה נראה השאר לא יבוא כל כך בקלות, מה לעשות? מה אני לא עושה נכון? אני מוצאת את עצמי הרבה פעמים ביום חושבת מה אני אוכל היום?! תודה
20/09/2007 | 08:40 | מאת: מוניקה קרן
שלום יפית, קצב ירידה של 2 ק"ג בחודש, שזה בערך חצי ק"ג לשבוע הוא טוב. זה קצב הירידה המומלץ והבריא. מה שמטריד אותי, זה שבמשך היום את אוכלת יחסית מעט מאוד, מה שגורם לכך שאת מגיעה הביתה, עייפה, רעבה ועם זמינות אוכל גבוהה. זה עלול להיות שילוב קטלני. אני ממליצה לקחת לעבודה 3 כריכים צלחם קל (6 פרוסות סה"כ) עם ממרחים שונים, כמו שאת עושה. רצוי שרובם יהיו רזים, כמו גבינה עד 5%, גבינה צהובה 9%, טונה, חומוס לייט וכד'. נוסף על כך תאכלי יותר ירקות. אפשר לאכול ירק שלם עם כל כריך. מלפפון, עגבניה, גמבה, כמה עלי חסה בתוך הכריך וכו'. זה מגדיל את נפח הארוחה ותורם לשובע ארוך יותר. תמשיכי עם החטיף אחה"צ. בערב תאכלי מנה בשרית לא מטוגנת עם כוס תוספת, כמו אורז, קינואה, כוסמת וכו' וסלט ירקות גדול, שיכיל לפחות 3 ירקות. כמובן לשתות הרבה מים במשך כל היום. האם את מבצעת פע"ג? אשמח אם תספרי לי האם יש שיפור. בברכה מוניקה קרן