הפירות הכי בריאים שיש
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום לכולם שמעתי שהפרי רימון הוא בין הפירות הכי בריאים שיש רציתי לדעת איזה עוד פירות יש בין הכי בריאים שיש תודה מראש על התשובה
שלום יוסי, ההגדרה שלך מאוד מעניינת, אך קשה לי לסווג את הפירות לבריאים יותר ופחות. כל פרי מכיל איכויות שונות מבחינת סוג וכמות הויטמינים, המינרלים, והפיטוכימיקלים שבו. אי אפשר לקבוע מה יותר בריא. כולם חשובים ובריאים. לכן, מומלץ לגוון. לאכול פירות שונים, בצבעים שונים. מומלץ לצרוך את הפירות בעונתם, אז הם מכילים את שיא פוטנציאל ה"בריאות" שלהם. בברכה מוניקה קרן