חוות הרזיה/מכון הרזייה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אודה מאוד על פרטים של מכון הרזייה, כזה שאפשר לגור בו ולהיות מנותקים מהבית במשך כמה שבועות. מקבלים דיאטה איכותית ותוכנית אומונים. רצוי באזור המרכז. תודה לכולם מורן
שלום, הורדת משקל ובעיקר שמירת רמת המשקל לאחר שלב ה"דייאטה" היא מטלה לחיים. בכוונתנו (קבוצת יזמים) להקים מרכז מבודד בו תוכל/י להתמודד, ביחד עם כבדים אחרים, בסיוע מומחים (רפואה/תזונה/אישיות/ספורט), במאמץ מרוכז(תכנית הבסים)להפחתת משקל ובתמיכה לאורך החיים בדרך של השתתפות דו שבועית בפעולות או, במקרה הצורך, השתתפות חוזרת באחד השבועות של תכנית הבסיס. אנחנו נמצאים במשא ומתן עם גופים רפואיים ואחרים אותם אנו רואים כשותפים חיונים לפעולתנו. חשוב לנו לדעת האם תבחנו אפשרות להתמודד בעזרתנו (ללא כל מחויבות) אנא השיבו בברכה איל
מחפשת בארץ משהו בסגנון חווה כמו בתוכנית לרדת בגדול