מחפשת דיאטנית באיזור טבריה /עפולה /כפר תבור
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
05/03/2007 | 09:10 | מאת: אביגיל
אני מחפשת דיאטנית טובה מאוד באיזור גליל תחתון /טבריה /עפולה /כפר תבור . מעוניית להוריד 4 ק"ג .
06/03/2007 | 18:55 | מאת: מוניקה קרן
שלום אביגיל, לצערי, איני מכירה דיאטניות מהאיזור שהזכרת. את מוזמנת להכנס לאתר של עמותת הדיאטניות ולחפש במאגר הדיאטניות הקיים באיזור הצפון. כתובת האתר: www.atid-eatright.org.il בהצלחה מוניקה קרן