"דיאטה" צרפתית
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שמעתי על "דיאטה" צרפתית חדשה ומסויימת אשר כוללת הכנת מרק ירקות מסויים ועשיר אשר אותו צריך לאכול מידי יום בנוסף יש לצרוך מזון מסויים במהלך היום בכמויות מסויימות רק איני יודעת מהו האם שמעתם על דיאטה שכזו ומהם אותם המאכלים אותם כדאי לאכול בנוסף למרק?
איני מכירה את הדיאטה הצרפתית. לפי מה שאת מתארת התפריט כולל ירקות וזה טוב, אך מעבר לכך המזון חד גוני ולא מאוזן. זו איננה דיאטה שמתאימה לירידה גדולה במשקל ואין שום למידה של הרגלי אכילה לטווח הארוך ולשמירת התוצאות. בברכה מוניקה קרן