חדשה בעניין
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
13/09/2007 | 18:49 | מאת: newliy
חדשה בעניין שלום אני בת 29 שוקלת 70 קילו גובה 1.69 אני יודעת שזה תקין אבל בשנה האחרונה עליתי במשקל לפני שנה שקלתי 56 קילו עליתי 14 קילו עקב דיכאון היום כבר אני לא בדיכאון ואני רוצה לשנות את חיי דבר שאני מאוד רוצה זה לרדת במשקל, ויש לי בעיה אני לא יכולה ללכת לדיאטנית שתעזור לי, זה לא מקובל אצלנו. אני רוצה לדעת דברים פשוטים שיעזרו לי לרדת במשקל, אני עושה הליכה כל יום שעה וחצי שותה 2 ליטר מים ביום בבוקר אוכלת קצת דגנים עם חלב צוהרים עוף מבושל בלי עור עם 4 כפות אורז, פתיתים, קוסקוס, או מה שיש בערב יוגורט עם חביתה או פרוסה עם גבינה בניים זה 3 פירות ביום הרבה חסה , גזר, כרוב, אני אוכלת את כל מוצריי החלב דל שומן או ללא שומן, אז ניראה לי שהתפריט עשיר בהכל רק אוכלת בכמויות קטנות משהו כמו 1200 קלוריות ליום. תודה לעונים
16/09/2007 | 07:34 | מאת: מוניקה קרן
שלום, התפריט שלך נראה לי בסדר וגם תוספת הפעילות הגופנית מצוינת. אני מאחלת לך הצלחה. אם תצטרכי עזרה נוספת אני אנסה לעזור מפה. בברכה מוניקה קרן