שאלה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אם אני מטופלת באלטרוקסין (בלוטת התריס) והפסקתי לקחת את הכדורים לשבוע בערך, האם זה יכול לגרום לרעב מוגבר וחשק תמידי לאוכל או שזה לא קשור?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רעיה, אין קשר בין תחושת הרעב המוגברת להפסקת הכדורים. דרוש פרק זמן של 3 שבועות בערך כדי לגרום לשינוי תפקוד בלוטת התריס. חשוב לציין שלא מומלץ להפסיק טיפול או לעשות הפסקות, ללא התיעצות עם הרופא המטפל שלך. בברכה מוניקה קרן