דחוף אזרה...
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
10/09/2007 | 23:21 | מאת: לי
אני בת 18 ואני שוקלת 80.08 וגובה שלי הוא 1.60 כעיקרון אין לי שום בעיות רפואייות למעט מגרנה תורשתית אני עושה הליכות כ5 פעמים בשבוע שעה וחצי כל פעם בקצב מהיר, כבר יותר מחודשיים והורדתי 3 קילו רציתי לשאול עם אני יכולה בנוסף להליכות לקחת גם תרופות, עם כן איזה?, והעם אני מריכה לשם התרופה מרשם, ועם כן מאיזה רופה אני צריכה להוציא את המרשם הזה? ומה יותר טוב לקחת רוקח פורטה או תרופות עם מרשם מהרופא?
לקריאה נוספת והעמקה
11/09/2007 | 18:38 | מאת: מוניקה קרן
שלום לי, כל הכבוד לך על ההתמדה עם הצעידות. זה דורש הרבה כוח רצון. לא ציינת האם את עושה גם איזושהי תכנית תזונה. מאוד חשוב לאזן את הצריכה הקלורית, נוסף לפעילות הגופנית בכדי לרדת במשקל. הדבר נכון גם כשאת משלבת טיפול תרופתי. הכל צריך להיות מבוסס על תזונה. את יכולה לשלב טיפול תרופתי. ישנן 2 תרופות מרשם (את צריכה מרשם מהרופא שלך, רופא משפחה): קסניקל או רדוקטיל. בהתיעצות עם הרופא תחליטו האם כדאי ומה מתאים לך יותר. בברכה דר' סילבינה מצקין לוי ומוניקה קרן