תוספי מזון - האם חלבון הופך למסת שריר?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
10/09/2007 | 19:55 | מאת: כריס
בקשר להודעותיי הקודמות... אם אני שותה שייק של אבקת חלבון אחרי אימון ספורט, אז הוא מגדיל את השריר לא?..... לא הופך לשומן... והאם יש סיכוי לנזקים בעתיד?..
לקריאה נוספת והעמקה
11/09/2007 | 18:38 | מאת: מוניקה קרן
שלום כריס, הגוף יכול לנצל ברגע נתון כמות מסוימת של חלבון. במידה ואתה מספק לו יותר ממה שהוא צריך לבניית השריר, לצורך העניין, העודף יהפוך לשומן. נזקים בצריכת חלבונים עודפת באופן קבוע יכולים להגרם לכליות. פירוק החלבון מעמיס על הכליות בעיקר. בברכה מוניקה קרן