מה כדאי לאכול?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום.. אני מנסה לרדת במשקל.. אני לא אוכל הרבה... ואני הולך לחדר כושר פעמיים או שלוש בשבוע.. (רק אירובי) בבוקר אני אוכל חצי פרוסה.. ובצהריים משהו כמו 4.. אני אוכל צהריים.. (פחמימות) ובערב הרבה סלט.. מה העצה שלכם?
שלום ערן, מסרת מעט מאוד אינפורמציה, אנסה להתיחס בכל זאת: אני ממליצה ללכת להתאמן יותר, לפחות 3-4 פעמים בשבוע. לגבי התפריט: לכלול ירקות בכל ארוחה עיקרית, לאכול מגוון, גם מוצרי חלב עד 5% שומן, גם דגים, בשר, לא מטוגן. בברכה מוניקה קרן