תוספי מזון
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
07/09/2007 | 17:36 | מאת: כריס
אני בן 17 ומתאמן קבוע בחדר כושר. אני די רזה ושוקל קרוב ל-60 קילו (גובה 1.80 מטר). אני מאוד בכושר ושומר על אכילה נכונה, ספורט, וגוף חטוב. כבר כמה פעמים הציעו לי אנשים לקחת אבקות חלבון כדי להתמלא ואני מאוד רוצה, אבל אני לא יודע אם יש חסרונות/תופעות לוואי וכמה זה יעיל. אשמח לקבל תשובה.
08/09/2007 | 22:07 | מאת: מוניקה קרן
שלום כריס, אם אתה שומר על תזונה מאוזנת, אוכל מנת בשר או דג בכל יום וגם מוצרי חלב, אין סיבה טובה לקחת תוספת אבקת חלבון. בברכה מוניקה קרן