אני ילד בן 12 מעוניין שתקראו
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום קוראים לי רום יש לי את הסיפור שלי שהרזתי והינה הוא: בשנה שלמה הורדתי 11 קילו והעלתי 2 כי ההורים שלי הכריחו אותי אני תת-משקל אני שוקל 40 ואני צריך להשמין בין5 קילו ל-8 קילו כל יום אני הולך לרוץ אני אוכל בריא אבל בשבועים האחרונים אני לא מפסיק לאכול ממתקים ואני פוחד שאני יחזור להיות כמו ששקלתי פעם 50 קילו וזה מפחיד אותי תקראו את זה בבקשה תעזור לי תודה
לקריאה נוספת והעמקה
סליחה שאני שואלת אבל מה הגובה שלך?
שלום רום, אני שמחה לשמוע שאתה אוכל בריא ועושה פעילות גופנית. זה מצוין וטוב לבריאות שלך. יש לי כמה שאלות אליך: מדוע ירדת במשקל? האם היית בעודף משקל? האם לא חשת בנוח עם הגוף שלך? באיזו מסגרת עשית את זה? האם היום אתה מרוצה? מה הגובה שלך? אשמח להמשיך ולהתיחס לאחר תשובותיך. בברכה מוניקה קרן