שאלההההה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
02/09/2007 | 16:24 | מאת: טלי
אני שוקלת 50 והגובה שלי הוא 1.48 ואני כאילו לא בעודף משקל אבל אני קצת טיפ טיפה מלאה או אפילוו רזה אבל כאילו רואים כזה שומן בבטן והייתי רוצה לדעת איך להוריד אותו או לפחות שלא יהיה מאחורה בגב קפליםם כאלה אני בת 13 בי
03/09/2007 | 14:21 | מאת: מוניקה קרן
שלום טלי, את צריכה תכנית לתזונה בריאה, ולדאוג לשמור על משקלך או לרדת מעט. אין אפשרות לבודד את מקום ההרזיה. היא אמורה להיות סימטרית בגוף. בברכה מוניקה קרן