אלטרוקסין
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום. האם אני יכול להשתמש באלטרוקסין לצורך ירידה במשקל? לחודש למשל? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אלון: אלטרוקסין הינה תרופה הנמכרת על פי מרשם רופא ומיועת לאנשים עם תת פעילות בלוטת מגן בלבד במטרה לאזן את תקפוד הבלוטה. במידה ולא קיימת בעייה בבלוטת המגן נטילת אלטרוקסין יוביל למצב של יתר פעילות, מצב הנקרא היפרטיירוידיזם, עם כל התופעות הנלוות כגון רעד, דפיקות לב, שלשולים, בעיות בעור ובשיער, הפרעות בעיניים ובשרירים, בריחת סידן ועוד אחרות. בברכה ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום אני בן18 וחצי עוד מעט לפני כמעט שנה הובחן אצלי בעיות בבלוטת המגן היא עובדת אצלי לאט ומנסים לאזן אותה על ידי טיפול באלטרוקסין יש לי שאלה אני מתאמן בחדר כושר וצורך תוסף תזונה אבקת חלבון האם הבלוטה היא משפיעה על קצב ההתפתחות של הגוף שלי ?