אנה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
30/11/2012 | 20:44 | מאת: אנה
שלום, אני בת 19, שוקלת 97 קילו והגובה שלי הוא 170. לפני חודש התגייסתי לצבא וחשבתי שאולי זה מה שיגרום לי לרדת במשקל אבל הבעיה היא שהאוכל בבביס מאוד משמין ובתכלס מאוד טוב יש עוגות, הרבה פחמימות וכו'(הוא לא כזה מגעיל כמו שחשבתי שיהיה) ניסיתי לנסות לאכול יותר סלט ופחות פחמימות אבל בגלל שאנחנו ישנים 5 שעות בלילה אני כל הזמן עייפה ורעבה אז אם אני פחות אני כל היום ממש רעבה ועוד יותר עייפה.אני גם לא משתתפת בשיעורי ספורט כי יש לי פטור בגלל בעיות ברגליים. מה אפשר לעשות?
לקריאה נוספת והעמקה
05/12/2012 | 15:37 | מאת: גלית אלדרוטי
שלום אנה, אכן בעיה מוכרת אצל חיילות וחיילים, כשהאוכל בצבא לפעמים מפתיע לטובה :-). אך אין זו סיבה להזניח את נושא המשקל. אני חושבת שאת זקוקה להכוונה מקצועית עם תפריט אכילה המתאים לסדר היום שלך בצבא ולאפשרויות התזנתיות בבסיס. אינני יודעת אם הינך בבסיס פתוח/סגור, האם הינך מגיעה הביתה כל מיום או לא... אני ממליצה לך לפנות לדיאטנית קלינית לייעוץ, במסגרת הצבאית/פרטית, כמו כן את מוזמנת להיכנס לאתר של דיאטהקלאב ולהכיר את השיטה שלנוwww.dieta-club.co.il יש לנו קבוצות תמיכה בכל הארץ, אולי תצליחי להתפנות למפגש בן שעה ורבע פעם בשבוע. התמיכה הקבוצתית מסייעת מאד בתהליך ההרזייה. ביחד זה הרבה יותר קל.פרטים מלאים ב-1-800-601601. בהצלחה!