תת משקל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום אני בת 20 וחצי ואני שוקלת 52 ..גובה 1.75.. אני מרגישה שאני רזה מידי ואני רוצה לעלות במשקל ..שיהיה לי צורה יפה יותר ובריאה יותר?אפשר בבקשה לקבל תפריט.?בתודה
שלום לך רוית, אכן הנתונים שהינך מציגה מעידים על תת משקל, משמעותי, ניתן לומר. תת משקל מתמשך יכול לסכן את בריאותך ומומלץ לטפל בכך בהקדם. התאמת תפריט לכל מטרה, כמו גם לשם עלייה במשקל, חייבת להעשות יחד איתך, באופן אישי, תוך התאמת התפריט להעדפות שלך, למגבלות שלך, לסדר יומך, למצבך הרפואי בהתבסס גם על בדיקות דם עדכניות. אי לכך שירות זה צריך להעשות על ידי דיאטנית קלינית בפגישה אישית פנים מול פנים. את מוזמנת לפנות לדיאטנית בקופת חולים או בכל מסגרת אחרת שתבחרי.בהצלחה!
הי, משקלך נמוך אך לא קריטי. מה שרצוי לך לעשות זה לאכול מסודר בשעות קבועות ואז הגוף מרגיל עצמו לרצות לאכול. אני למשל לא הייתי אוכלת לחם ועכשיו הוספתי את זה לעצמי. אם קשה לך לאכול אכלי מנות קטנות מס' פעמים ביום במקום 3 ארוחות גדולות. את המרק והסלט תשאירי לסוף הארוחה. במקביל תבדקי מה רמת הפעילות שלך ביחסס למה שאת אוכלת..