שלום, דיאטנית הרכיבה לי
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
תפריט יומי לפי בקשתי ואין לי עודף משקל, פשוט רציתי לאכול נכון יותר. זה יוצא שהארוחה הראשונה היא ב 8 בבוקר והארוחה האחרונה (קטנה), ב 10 בלילה. שאלתי היא האם במידה ואני אוכלת מאוחר יותר, האם אני יכולה לוותר על ארוחת העערב המרכזית ולעבור לארוחה הקטנה הסופית? בנוסף, כמה שעות לפני השינה מותר לי לאכול?
שלום חשוב לשמור על הפרש של 3-4 שעות בין ארוחה לארוחה, ולכן אין בעיה שתשחקי עם השעות, במידה ואת לא נשארת הרבה שעות ללא מזון. כל עוד את ערה, את יכולה לאכול, אפילו עד שעה לפני השינה. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת לוי להרזיה 03-7674880