לא מצליחה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
27/01/2011 | 20:08 | מאת: בתיה
אני בת 60, ומאז ומתמיד יש לי עודף משקל לפעמים מצליחה לרדת ושוב עולה, לאחרונה אני מנסה לשמור ולא מצליחה אני כל הזמן רעבה, וודאי גם רעב רגשי אבל לא רק, סובלת מלחץ דם גבוה, כולסרול וסכרת גבולית ואף יותר מגבולית , מטופלת בתרופות , ממש מיואשת , האם יש לכם עצה? נראה לי שאני צריכה תמיכה על בסיס יומי.
30/01/2011 | 20:18 | מאת: רקפת מרקוס
שלום בתיה לפי שאלתך, ברור שאת צריכה להיכנס למסגרת מסוימת שתסייע לך לרדת במשקל: דיאטנית קלינית או אפילו מסגרת קבוצתית. תהליך הירידה במשקל הוא לא פשוט ולכן בעזרת הליווי המקצועי, הדברים נעשים טיפה יותר קלים. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת לוי להרזיה 03-7674880