איך יודעים?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
איך יודעים אם ההרכב הקלורי של הארוחות שלי נמוך מכמות האנרגיה שגופי שורף במהלך היום?? אני אוכלת 3 ארוחות מסודרות כל יום, אני קמה שבעה לחלוטין מכל ארוחה ולא מנשנשת כלום בין ארוחה לארוחה. ואני עושה הליכה מהירה כל יום של חצי שעה. אז האם ההרכב הקלורי של הארוחות שלי נמוך מכמות האנרגיה שגופי שורף במהלך היום? איך אני אמורה לדעת?
שלום כמה זמן את כבר מתנהגת בדרך זו? האם הייתה ירידה עד כה במשקל? לפי זה תוכלי לדעת האם את צורכת פחות ממה שגופך שורף. את גם מבצעת הליכות מדי יום וזה תורם גם לשריפת האנרגיה. המשיכי כך ובדקי את המשקל אחת לשבוע בזמן קבוע, לראות אם חל שינוי. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת לוי להרזיה 03-7674880