אינדקס קליגמי
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום קראתי כתבה בנושא אינדקס גליקמי נמוך ורציתי לדעת האם כל תזונאי הלומד את המקצוע יכול לתת תפריט המורכז רק ממאכלים בעלי אינדקס גליקמי נמוך? או שצריך דיאטן ספציפי לדבר? ואיך אוכל לדעת אם התפריט הרגיל לפי התזונה הים תיכונית מתאים לי?
שלום לירון אין התמחות ספציפית לדיאטן של אינדקס גליקמי נמוך. במידה ותבקשי תפריט שמורכב ממאכלים שכאלה, כל דיאטן ישמח לספק לך את האופציות לכך. לגבי התזונה הים תיכונית, היא מתאימה לכל האוכלוסיות ובהחלט כדאי לאמץ אותה או לפחות חלק ממנה בתפריט היומי לאורך זמן. אני ממליצה לך להתייעץ עם דיאטנית קלינית לגבי בניית תכנית תזונה אישית עבורך, שתשלב בה את כל האלמנטים הללו. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-7674880