שאלה חשובה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
24/01/2011 | 09:29 | מאת: שירן
אם אני אוכלת 3 ארוחות מסודרות במהלך היום, ארוחת בוקר צהריים וערב. בכל ארוחה אני אוכלת אוכל מכל אבות המזון, גם ירקות, גם שומן, גם לחם, גם בשר, גם דברי חלב. אני קמה שבעה לגמרי מכל ארוחה. אני אוכלת כמו שצריך 3 פעמים ביום. ואני לא אוכלת קינוח ולא משהו מתוק ולא עוגיות ולא עוגה ולא שום דבר בין ארוחה לארוחה. האם זו דרך להרזות? פשוט נטו 3 ארוחות ביום, בלי תוספת ובלי לאכול כלום בין הארוחות.
25/01/2011 | 20:33 | מאת: רקפת מרקוס
שלום שירן במידה וההרכב הקלורי של הארוחות שלך נמוך מכמות האנרגיה שגופך שורף במהלך היום, את בהחלט יכולה לרדת כך במשקל.הכי חשוב שיהיה לך נוח בדרך זו, שתצליחי להתמיד בדיאטה לאורך זמן ולא תחושי רעב בין הארוחות. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-7674880