לחם או לחמניה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
מה יותר משמיו: 3 פרוסות לחם שחור פרוס או לחמניה אחת מאורכת מהמאפייה?
שלום שתי האופציות שתיארת מכילות בערך אותה כמות קלוריות, בין 200-250 קק"ל. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-7674880