זקוקה לעזרה בירידה במשקל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
23/01/2011 | 19:22 | מאת: אור
אני בת 45 שוקלת 86 קילו,בחודש האחרון העליתי 4 קילו ואני לא מצליחה לרדת במשקל, אין לי שליטה על האוכל,בדרך כלל שבוע לפני המחזור אני אוכלת ללא הפסקה אולם ביום המחזור אין לי תאבון ולאחר מכן אני בשליטה על האוכל פחות או יותר אולם בחודשיים האחרונים המחזור מתחיל להיות לא סדיר בגלל הגיל ואני מרגישה שאני לא מסוגלת להפסיק לאכול כול בוקר אני קמה בהחלטה שהיום אני שומרת ועד הצהריים אני כבר מחסלת כ3000 קלוריות,עד שכבר כואבת לי הבטן אשמח ליעוץ מה לעשות
לקריאה נוספת והעמקה
23/01/2011 | 22:07 | מאת: רקפת מרקוס
שלום אור תקופת גיל המעבר והפסקת הווסת מלווה בשינויים הורמונליים קיצוניים, שעשויים גם להשפיע על רמת התיאבון והשובע. אני ממליצה לגשת לדיאטנית קלינית מוסמכת ולהתאים אתה תפריט אישי, שיוכל לספק לך את כמות המזון שאת צריכה , ללא עליה במשקל, המותאם להעדפותייך האישיות. דווקא בתקופה זו, כדאי לבצע פעילות גופנית באופן סדיר, גם כדי לעצור את העליה במשקל ובו בעת, לספק רוגע ולהסדיר את מצב הרוח. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-7674880