פנים שמנות
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום רב, בן 25, בריא. משקל 68 גובה 173. מזה תקופה שמתי לב שהפנים שלי נהיו שמנות בשנים האחרונות... כשאני מסתכל על תמונות שלי לפני שנתיים אני רואה שהפנים שלי היו הרבה יותר פרופורציונליות ורזות. עד לא מזמן שקלתי 71 קילו עשיתי דיאטה ועכשיו אני שוקל 68 קילו. חשבתי שאם אני ארזה קצת זה ישתנה, אבל זה לא. מה ניתן לעשות ? תודה רבה !
שלום שחר ככל הנראה במקרה שלך, הפנים העגולות הם תוצאה של מבנה הפנים וגנטיקה. אם ירדת במשקל וצורת הפנים לא הושפעה מכך, אין הרבה מה לעשות בנידון. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-7674880