עליה במשקל והקפים
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אם יש עליה במשקל של 3-4 קילו אבל ההקפים נשארים אותו דבר מהי המשמעות של זה?
שלום לך עליה של 3-4 ק"ג, ללא שינוי בהיקפי הגוף יכולה להיווצר מעליה ניכרת במסת השריר או ממצב של צבירת נוזלים יתרה (למשל בזמן המחזור החודשי). בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-7674880