לא אוכלת נכון
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני אישה שמגיעה לגיל הארבעים גובהי 142 ומשקלי 43-44 ק"ג אני מתחילה את הבוקר בחמש וחצי בבוקר ומסיימת אותו בסביבות אחת עשרה בלילה במשך היום אני בעבודה 9-10 שעות ביום ולא אוכלת כלום יש ימים שאני אוכלת עוגיות או משהו אבל בשעות מאוחרות של הערב אני אוכלת בד"כ ארוחה ביום אחרי הארוחה אני מרגישה מאוד לא טוב אני נורא עייפה וכבדה יש לי בחילות הבטן נורא נפוחה וכואבת ואפילו הקאות באמצע הלילה יש לי הרגל נוראי אני מתביישת לאכול ליד אנשים והיות ואני בסביבת אנשים מרבית היום אני לא אוכלת כמו כן אני לא אוהבת ארוחת בוקר אני נמנעת מאכילת בשר במשך היום היות ואני שומרת בשר חלב ואני שותה המון נס קפה אני לא אוהבת ירקות ופירות בכל יום אני אומרת היום אני אשתנה ובכל יום דוחה מחדש האם תוכלו לעזור לילשנות הרגליי אכילה וגם לרדת קצת במשקל תודה מראש
שלום לך אם ברצונך לרדת במשקל ולשנות את הרגלי האכילה שלך את חייבת לשנות את צורת האכילה שלך מקצה לקצה: להתחיל לאכול ארוחות קטנות כל 3-4 שעות, להוסיף מרכיבים תזונתיים חיוניים לתפריטך ולהוסיף ארוחת בוקר. כדאי להתייעץ עם דיאטנית קלינית כדי להרכיב אתה תפריט אישי שיתאים לך ויסתדר עם מגבלות סדר היום והעדפות המזון שלך. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-7674880