כפר סבא
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
14/01/2011 | 10:42 | מאת: דאני
שלום.. אני בן 20 1.75ס"מ שוקל 90 ק"ג ובמשפחה שלי יש חולי סוכרת אני יודע ש ה BMI אינו תקין וצריך דיאטה מתאימה ש תפתור לי את הבעיה לפני שיתפתחו אצלי סיבוכים ומחלות. תודה מראש
16/01/2011 | 17:30 | מאת: רקפת מרקוס
שלום לך לפי נתוני המשקל והגובה שלך אתה ב-BMI 29.4, מספר ששם אותך בטווח של עודף משקל גדול. אני ממליצה לגשת לדיאטנית קלינית ולהרכיב אתה תפריט אישי שיתאים לצרכיך ותוכל לרדת במשקל בבטיחות ובהדרגתיות, עם מעקב צמוד. כמו כן, מומלץ גם להתחיל לבצע פעילות גופנית במסגרת כלשהי שתמצא חן בעיניך כמו חדר כושר, ריצה וכו'. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880