גובה ומשקל- זקוקה לייעוץ!
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, הגובה שלי הינו 1.70 המשקל שלי הוא 75 ק"ג בת 24 האם אני במשקל הרצוי או שמא אני צריכה לשקול פחות? אני ממש אשמח לייעוץ- האם עליי לעשות דיאטה? אם כן, איזה סוג של דיאטה?
שלום עמנואל לפי הנתונים שלך את ב-BMI של 25.9 ומוגדרת במצב של עודף משקל קל מבחינה רפואית. כדי להיות בטווח המשקל התקין את צריכה לשקול פחות מ-71 ק"ג (BMI=24.9). אם ברצונך לרדת במשקל עלייך להתייעץ עם דיאטנית קלינית כדי להרכיב תפריט אישי עבורך, שמתאים לצרכייך הפיזיים וסדר יומך ותצליחי לרדת בעזרתו במשקל בצורה בריאה והדרגתית. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880
תודה רבה על התשובה המהירה. מהו הזמן הסביר לרדת כ-5 קילו? האם זה חושב וקריטי לגשת לדיאטנית קלינית, או שאני יכולה בעצמי להרכיב לי תפריט? אני חייבת לציין שאני אוכלת בתקופה האחרונה המווון פחממות. אני רוב היום מחוץ לבית כי אני לומדת ואני אוכלת גם מרוב לחץ של היומיום. מה גם שאני יודעת שיש לי נטייה להשמנה. האם אני צריכה פשוט להוריד מהתפריט היומי את כל האוכל המשמין (לחמים, עוגות, ממתקים, בעיקר בצקים)? זה יעזור לי לרדת למשקל הרצוי? שוב תודה רבה!