מבקשת תוכנית אכול מסודרת ופתרון למה שקורה איתי
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
02/01/2011 | 21:36 | מאת: שירה
שלום אני שירה בת 21, שוקלת בערך 66, ומגדירה את עצמי כלא שמנה ולא רזה, עם זאת אני נורא רוצה לרדת במשקל לפני החתונה שלי שהיא בעצם בסוף אפריל. לכן אני מבקשת עזרה בסידור האוכל וגם מה מומלץ ומה לא מומלץ לאכול (אני נורא אוהבת שוקולד), וגם לפעמים אני מרגישה שבזמן החלטתי לעשות דיאטה אני דווקא מתחילה לאכול יותר, לא יודעת למה זה קורה לי לכן צריכה את עזרתכם :) תודה רבה רבה
03/01/2011 | 21:22 | מאת: רקפת מרקוס
שלום שירה אם את רוצה לרדת במשקל וגם לעשות את זה בצורה הבריאה והבטוחה ביותר, אני ממליצה לגשת לדיאטנית קלינית (אפילו בקופת חולים) ולהרכיב אתה תפריט שיתאים לך באופן אישי ופרטני. את צריכה להתייחס לדיאטה כשינוי אורח חיים ולא כגזירה זמנית שכעת את גוזרת על עצמך. אם הנך רוצה להצליח את צריכה לדעת לאכול בצורה מתונה, מכל אבות המזון,וגם ולאפשר לעצמך גם מאכלים שמאוד אוהבת מדי פעם. כך תצליחי לדבוק בתפריט ולהצליח לרדת במשקל. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880