סידן ממוצרי חלב
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
02/01/2011 | 03:19 | מאת: ענת
שלום, אני יודעת שצריכת סידן ממוצרי חלב מסייע לפירוק שומן טוב יותר. השאלה שלי איזו כמות יומית יש לצרוך, איזה מוצרי חלב עדיפים לאכילה על מנת לא לעלות את כמות הקאלוריות. אני אישית לא אוהבת כל כך חלב עצמו וגם חוששת לאכול מוצרי חלב כי בכל זאת גם שם יש קאלוריות...:(
02/01/2011 | 18:34 | מאת: רקפת מרקוס
שלום ענת את הצריכה מומלצת של סידן ניתן לצרוך באמצעות אכילת 4 מנות מוצרי חלב ליום, ועדיף דלי שומן, עד 5% בלבד (1000-1200 מ"ג סידן). מחקרים הציגו שאכילת מוצרי חלב דלי שומן יכולה לסייע בתהליך פירוק השומן ולפיכך להרזיה ולכן נסי למצוא את מוצרי החלב שאת מתחברת אליהם למשל מעדנים, גבינות, קוטג' וכו' ולהוסיף אותם לתפריטך היומי. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880