שאלה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום אני בחור בן 30 1.70 שוקל 64 קילו יש בעיה של יציאות קשות לפעמים אני מרבה לאכול סיבים תזונתיים כמו לחם חיטה מלאה ספגטי קרונפלקס חיטה מלאה יום יום ומעדנים בריאותיים ופירות אגס תפוח יום יום אבל אני סובל בכל זאת מיציאות קשות לסירוגין אולי אני לא בוחר טוב את התזונה מה עלי לאכול? תודה
יתכן שאתה לא שותה מספיק מים, אם אתה אוכל כמות גדולה של סיבים תזונתיים עליך לההקפיד על שתייה מרובה של מים תרגיש טוב, ושבת שלום, שלי
שלום אורן צריכת סיבים תזונתיים יכולה לשפר את פעילות מערכת העיכול אך צריכה זו חייבת להיות מגובה בשתיה מרובה של מים, אחרת הסיבים יכולים להוביל לתוצאה הפוכה של עצירות. אני ממליצה גם לבצע פעילות גופנית יומית קבועה כמו הליכה שיכולה גם מאוד לעזור בשיפור היציאות. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880