היקפים ומשקל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום רב אשמח לשמוע מה דעתך על שיטת בלה קונטור שאני שוקלת להתחיל. תודה רבה מראש
שלום לירית איני מכירה את השיטה. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880