מים מנפחים
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
29/12/2010 | 10:34 | מאת: יעל
כשאני שותה מים בכמויות גדולות, אז מתנפחת לי הבטן. אז בכל זאת לא ניתן לומר שצריכת מים בכמות גדולה היא משמינה?? אז מה פשר הנפיחות בבטן?
29/12/2010 | 14:19 | מאת: רקפת מרקוס
זוהי נפיחות זמנית בלבד וייתכן שאת צריכה לשתות פחות מים בבת אחת. בברכה רקפת מרקוס