גלולות למניעת הריון והרזיה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני ארבעה חודשים לאחר לידה, לא מניקה מזה חודש. נוטלת גלולות פמינט. הייתי אצל דיאטנית שנתנה לי תפריט מסודר אך למרות הכל אני לא יורדת במשקל אולי ק"ג אחד בשבועיים וגם זה בקושי. אציין כי אני נמצאת בחריגת משקל וכ-8 ק"ג פחות ממשקל הלידה שלי. שאלתי היא האם הגלולות קשורות לעיכוב הירידה במשקל? אציין כי אני לא מעוניינת באמצעי מניעה אחר. תודה.
שלום סיסי ק"ג אחד בחודש זה קצב ירידה מצוין ובריא ואת לא צריכה להתאכזב ממנו. כיום גלולות לרוב לא משפיעות על המשקל בשל מינון הורמונים נמוך מאוד אז אני לא סבורה שיש קשר ביניהם לדיאטה שלך. התחילי לבצע פעילות גופנית בנוסף לדיאטה, זה עשוי להתניע טוב יותר את הירידה במשקל. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880
נראה כי החזרה למשקל של לפני הלידה אינו באופק. והתחלתי לשלב פעילות גופנית אך ללא הועיל. משתדלת לשתות רק מים ולאכול מסודר עד כמה שאפשר. אך, הבנתי שגם כיום יש קשר בין הגלולות לירידה במשקל. תודה רבה :)