שאלה בשביל לדעת
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
28/12/2010 | 18:09 | מאת: ענת
יש 2 אופציות: אופציה אחת היא לאכול חבילת עוגה שלמה של עוגת הבית בטעם שוקולד. אופציה שניה היא לאכול המבורגר כפול בתוך לחמניה עם צלחת צ'יפס וקטשופ. מה יותר משמין מבין 2 האופציות??
28/12/2010 | 19:49 | מאת: רקפת מרקוס
שלום ענת שתי האופציות הן גרועות כמעט באותה מידה ועדיף לוותר עליהם. אם בכל זאת את מתעקשת, אז לפחות במנת ההמבורגר את מרוויחה מעט חלבון ולא רק סוכר ושומן. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880