יתר לחץ דם, סכרת והרזייה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
28/12/2010 | 12:48 | מאת: אבי
אני בן 48, עם יתר לחץ דם וסכרת (סוג 2). אני מטופל בראסילז להורדת לחץ הדם ובגלאבוס לסכרת. רציתי לדעת האם אני יכול לבצע פעילות גופנית פרט להליכה יומית על מנת להוריד במשקל? מרבית השומן מרוכז באזור הכרס- הבנתי שזה כך אצל רוב הסכרתיים.
לקריאה נוספת והעמקה
28/12/2010 | 19:46 | מאת: רקפת מרקוס
שלום אבי כדאי להתייעץ עם רופא המשפחה שלך ,שמכיר היטב את מצבך הרפואי ,בנוגע לאופציות אימון גופני נוספות מעבר להליכה. כעיקרון לא צריכה להיות מניעה לבצע פעילות גופנית אחרת כגון רכיבה על אופניים, ריצה, חוגים וכדומה כדי להוריד במשקל וגם לעזור לאיזון הסוכר. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880