אשמח לתשובתכם
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שאלתי בקשר לתזונה ועלייה בכולסטרול, אני מטבעי שנים שומרת כל השבוע על כמות קלוריות נמוכה מאוד מכפי שצריך, ורק בסוף שבוע אוכלת הכל מהכל ומשחררת את כל המחסומים כולל במאכלים שהם מזינים פחות.מכיוון שהכולסטרול שלי גבוה275 הכללי , והרע 156 והטוב 104,שאלתי היא האם הגוף "אוגר" כביכול את השומנים מכיון שכל השבוע אני עושה כמעין צם וחיה על שתיה או פירות וירקות דלי קלוריות? או שאין שום קשר לזה שרק ביום אחד אני מכניסה לפי את כל מה שבא לי. בתודה מראש...
שלום גלית דרך החיים שלך היא לא אופטימלית. עדיף שברוב הימים שלך תנקטי בגישה של תזונה נכונה, דלת סוכר ושומן ולאו דווקא דלת קלוריות ומזון כפי שנשמע שאת עושה עכשיו. זה בסדר מדי פעם לחרוג מהתפריט ולשחרר טיפה את המחסומים ,אבל פעם בשבוע, זו תדירות גבוהה מדי. היא יכולה בהחלט להשפיע על ערכי הכולסטרול והשומנים שהגוף יודע לאגור היטב בכלי הדם והמחסנים שלו. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880