מים מים ומים
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
27/12/2010 | 12:28 | מאת: יעל
רציתי לדעת האם מים משמינים?? נגיד אני שותה 8 כוסות מים מינרלים ביום, זה עלול לגרום לי להעלות במשקל?
27/12/2010 | 21:58 | מאת: רקפת מרקוס
שלום יעל מים הם חסרי ערך קלורי. לפיכך הם לא משמינים. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880
28/12/2010 | 08:11 | מאת: יעל
בתוכנית "לרדת בגדול" היה איזה פרק בו המתמודדים שתו במהלך השבוע המון המון מים (כי הם רצו להעלות במשקל בכוונה ולהפליל את שאר חברי הקבוצה) ובאמת כששקלו אותם הם העלו במשקל?
30/12/2010 | 09:38 | מאת: שי
קרח משמין?