רזקל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
מה תגידו על שיטת רזקל?
שלום איני מתמצאת בעקרונות השיטה והמוצר שהיא מציעה. בברכה בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880
מה תגידו על שיטת רזקל?