יש דבר כזה השמנה מתרופות?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
20/12/2010 | 12:27 | מאת: יאנה
רציתי לשאול אם תרופות (גלולות בפרט) יכולות לגרום לי לעליה במשקל?
לקריאה נוספת והעמקה
21/12/2010 | 07:48 | מאת: רקפת מרקוס
שלום יאנה בעבר, נטען שגלולות למניעת הריון עשויות לגרום להשמנה עקב ריכוז ההורמונים הגבוה שהיה בהם. כיום הגלולות הן מאוד חלשות מבחינת תכולת ההורמונים ולרוב הם לא גורמות לעליה במשקל. ישנם תרופות מסוימות שכן יכולות לגרום לעלייה במשקל בשל אפקט הגברת התיאבון שהן יוצרות כמו תרופות פסיכיאטריות מסוימות אך תופעה זו משתנה מאדם לאדם. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880 בברכה
22/12/2010 | 22:38 | מאת: יאנה
מה לגבי ויטמינים ותוספי מזון?
20/09/2013 | 10:27 | מאת: עדן
אני רזה מאוד אני שוקלת 41.08 ואני בת 15 , ויש דבר כזה תרופות בשביל להשמין ? הלוואי שיש תרופות כי אני מתה להשמין ואני אוכלת מאוד הרבה אז למה אני לא משמינה;( מה אני עושה? אני חייבת תרופות חייבת!;(