דיאטנית לפסיכיאטריה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
19/12/2010 | 10:08 | מאת: מינה
שלום אני סטודנטית למדעי התזונה,אני רוצה לעבוד דיאטנית בתחום פסיכיאטריה,לדוגמא בבית חולים פסיכיאטרי,האם צריך לעבור הכשרה מסוימת?תודה
20/12/2010 | 09:15 | מאת: רקפת מרקוס
שלום מינה איו התמחות ספציפית לעבודה כדיאטנית בתחום הפסיכיאטריה. חשוב להכיר את התחום כמעט בכל מקום עבודה שמטפל בהשמנה כי אצל חלק מהמטופלים יש קשר חזק לנושא ואנחנו צריכים להתייחס בעבודתנו גם להיבט הנפשי ולא רק הפיזי. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880