שלום
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
15/12/2010 | 19:58 | מאת: א
האם יש המלצה תזונתית למניעת מיגרנות ודיכאון? תודה
16/12/2010 | 18:43 | מאת: רקפת מרקוס
שלום אין המלצות תזונתיות ספציפיות למניעת מיגרנות ודיכאון אך אם את סבורה שעניין האוכל אצלך הוא לא מסודר וטעון שיפור, כדאי בהחלט להתייעץ עם דיאטנית קלינית להרכבת תפריט מתאים עבורך שעשוי לשפר את התסמינים שלך. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880