תזונה לכבד שומני
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
15/12/2010 | 06:55 | מאת: קובי
כבד שומני ועליה באינזימי הכבד )65(שניהם מה מומלץ מבחינת תזונתית לאכול /לא לאכול ? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
16/12/2010 | 18:37 | מאת: רקפת מרקוס
שלום קובי אם הנך סובל מכבד שומני יש להימנע מאכילת סוכרים פשוטים כגון דברי מתיקה, משקאות ממותקים, פירות (בכמות מתונה זה אפשרי) ופחמימות פשוטות. יש להימנע מצריכת כמויות גדולות של שומן מן החי (בשרים שמנים, חלקי פנים, גבינות עתירות שומן וכו') ובייחוד שומן מעובד(מסוג טרנס). אם הנך סובל מעודף משקל או מהשמנה כדאי להשיל כחמישה עד עשרה אחוז ממשלך בשלב הראשוני ,אך בצורה מבוקרת והדרגתית ביותר, תוך התייעצות ומעקב אצל דיאטנית קלינית(ירידה חדה מדי מסוכנת מאוד לכבד). בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880