התמכרות לשוקולד כסטרטר לעבודה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום רב, אני עוסקת בהוראה ובזמני הפנוי בתרגום. הבעיה שלי היא שלפני כל תרגום, אני צורכת ממרח שוקולד בכמות שגורמת לי להשמנה. אני מציינת זאת כהתניה לפני תרגום, בעוד שלפני עבודתי כמורה אינני נזקקת לאותו ממרח. כיצד אוכל להתמודד עם הבעיה הפסיכולוגית הזו?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום טל אם ברצונך לעקור את ההרגל המגונה של אכילת שוקולד לפני עבודתך את מוזמנת להגיע לייעוץ במרפאתנו, ד"ר לוי לטיפול בהרזיה. אנו מאמינים שהרזיה מתחילה לראש ובעזרת הטיפול המתאים, אפשר לשנות הרגלים קבועים ולרדת במשקל בצורה מושכלת ונכונה. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880